Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Assistent Manager Colmar ( Sint-Denijs- Westrem )


Functie

Samen met je manager sta je aan de leiding van een gepassioneerde ploeg met één doelstelling: het verzorgen van een uitstekende service waar klanten genieten van heerlijke buffetten en grillschotels.

  • Je geeft leiding aan je team, zowel in de zaal als in de keuken.
  • Je werkt mee tijdens de diensten en zorgt voor een optimale werkorganisatie en taakverdeling.
  • Je zorgt voor de begeleiding en opleiding van je medewerkers en zorgt ervoor dat veiligheids-, kwaliteits- en HACCP-normen worden nageleefd.
  • Je staat in voor de administratieve follow-up: bestellingen, stockbeheer, controle geldstromen, kostenbeheer, reservaties, opvolgen klantenfeedback en personeelsadministratie.
  • Je wordt zeer nauw betrokken in de maandelijkse cijfers van je vestiging tijdens de exploitatievergaderingen.
  • Kortom, je bent ongeveer 85% operationeel leidinggevend op de werkvloer bezig en 15% administratief met het beheer.

WAT BIEDEN WE JOU AAN?

  • Aantrekkelijk salarispakket, inclusief premiesysteem op basis van resultaten, dagelijks gevarieerde aangeboden maaltijd, ecocheques en woon-werkvergoeding.
  • Afwisselend en sociaal vriendelijk uurrooster met weekend en avondwerk in beurtrolsysteem.
  • Reële doorgroeimogelijkheden (het bewijs: 90% van onze leidinggevenden kreeg de kans om door te groeien!)
  • Colmar investeert in een grondige ‘on the job’ opleiding vooraleer je aan de slag gaat in je uiteindelijke vestiging.
  • Een vast contract van onbepaalde duur, voltijdse tewerkstelling.

Colmar staat voor Goed eten en Goed werken. We zijn een rasecht familiebedrijf en willen dat onze klanten én onze teamleden bij Colmar thuiskomen.

Het volledige Colmar team is de basis van onze onderneming: passie voor het vak en uiterst professioneel. Daarom kan wie bij Colmar aan de slag gaat rekenen op doorlopende opleidingen, persoonlijke evolutie, interne promoties, aantrekkelijke uurroosters, flexibele verlofregeling en een correcte stipte verloning.

OOK ZIN IN EEN JOB MET SMAAK?

Solliciteer dan snel via het online formulier!

Jouw profiel

BEN JIJ DE ASSISTANT MANAGER DIE WE ZOEKEN?

  • Je hebt minstens 2 jaar leidinggevende ervaring in de horeca en/of beschikt over een relevant diploma (bijv. hotelmanagement).
  • Je beschikt over uitstekende managementvaardigheden en kan een team motiveren tot optimale prestaties.
  • Je bent een horeca professional en hebt bij voorkeur zowel kennis van de zaal als de keuken.
  • Je hecht belang aan het volgen kwaliteitsnormen en procedures.
  • Je kan vlot overweg met bepaalde administratieve taken in het restaurant zoals bestellingen, stockbeheer en personeelsbeheer.
  • Je passie voor het vak geeft je nu al zin om Colmar mee verder te doen groeien!
  • De planning van werknemers opstellen (kelners, teamleden, ...)
  • De werking opvolgen
    Waken over de klanttevredenheid
  • De activiteiten van teams superviseren
    De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren
  • De organisatie commercieel en administratief opvolgen
  • Het commerciële beleid toepassen
    Klanten binden
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Kassabedragen tellen

Aanbod

WAT BIEDEN WE JOU AAN?

  • Aantrekkelijk salarispakket, inclusief premiesysteem op basis van resultaten, dagelijks gevarieerde aangeboden maaltijd, ecocheques en woon-werkvergoeding.
  • Afwisselend en sociaal vriendelijk uurrooster met weekend en avondwerk in beurtrolsysteem.
  • Reële doorgroeimogelijkheden (het bewijs: 90% van onze leidinggevenden kreeg de kans om door te groeien!)
  • Colmar investeert in een grondige ‘on the job’ opleiding vooraleer je aan de slag gaat in je uiteindelijke vestiging.
  • Een vast contract van onbepaalde duur, voltijdse tewerkstelling.

Solliciteren